Általános Szerződési Feltételek

I.    A Szolgáltató

1.1. Weboldal: www.tusnadiroland.hu (a továbbiakban: „honlap”)

1.2. A szolgáltató adatai

Név: Tusnádi Consulting Kft.

Székhely: 1149 Budapest, Nagy Lajos Király útja 117. 1. emelet 1. ajtó

Adószám: 26723646-2-42

Nyilvántartási szám: 0109341295

Elektronikus levelezési cím: info@tusnadiroland.hu

II. Általános rendelkezések

2.1. A jelen ÁSZF-ben szabályozott kérdésekre a magyar jog az irányadó. Az alkalmazandó jogszabályok különös tekintettel:

– a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. torvény (Ptk.)

– az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.)

– a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Számviteli tv.)

– a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény (Reklám tv.)

– a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fogyasztóvédelmi tv.)

– a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet.

2.2. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a Szolgáltató által üzemeltetett honlap használatára vonatkozó általános szolgáltatási és szerződési feltételeket. Eltérő írásos megállapodás hiányában a jelen ÁSZF vonatkozik a Szolgáltató honlapon tett minden ajánlatára, a teljesített szolgáltatásokra, termékekre, rendezvényekre, oktatásokra.

2.3.     A szolgáltatás igénybe vevője (a továbbiakban: Megrendelő) minden olyan, 16 év feletti természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki számára a Szolgáltató által jelen szerződés keretében a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm.rendelet) alapján a távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz alkalmazásával szolgáltatást nyújt. Szolgáltató és Megrendelő a továbbiakban együttesen: Szerződő Felek vagy Felek.

2.4.  A Megrendelő a honlapon aktuálisan a Szolgáltató által kínált szolgáltatás igénybe vételével (a honlap használata során a regisztrációval, illetve a megrendeléssel) tudomásul veszi és elfogadja a jelen általános szerződési feltételekben foglalt valamennyi feltételt.

2.5. A honlapon megvásárolt szolgáltatások, termékek és információk a vételár megfizetése fejében a Megrendelő rendelkezésére állnak, melyeket a Megrendelő kizárólag saját céljaira használhat fel. Azok bármilyen formában történő rögzítése, sokszorosítása és terjesztése külön írásbeli engedély nélkül szigorúan tilos.

III.   A termékek/szolgáltatások igénybevétele, megrendelések, árak, díjfizetés, fizetési módok

3.1. A szolgáltatás tárgyát képezi valamennyi a www.tusnadiroland.hu honlapon aktuálisan található szolgáltatás, termék (a továbbiakban: termék). A honlapon elérhető szolgáltatások és termékek különböző önfejlesztő és marketing tevékenységekhez javasolt termékek és szolgáltatások. A szolgáltatások online közvetítésben, letölthető formátumban vagy online megtekinthető formátumban rendelhetők meg. Minden szolgáltatásra csak azok aloldalának megnyitásánál feltüntetett részletek és információk vonatkoznak.

3.2. A megrendelhető szolgáltatások és termékek tekintetében a honlapon az adott termék nevére kattintva tekinthetők meg a részletes információk, valamint a jelentkezés/megrendelés felülete. A jelentkezési/megrendelési űrlap kitöltésével lehet megrendelni a kiválasztott terméket vagy szolgáltatást. A kötelezően kitöltendő mezők kitöltésének elmulasztása esetén figyelemfelhívás jelenik meg, és a mulasztás pótlásával válik csak lehetővé a megrendelés. A kötelezően kitöltendő mezők között szerepel a jelen ÁSZF előzetes megismerésére vonatkozó megrendelői nyilatkozat is. A megrendelés elküldése csak a jelen ÁSZF-ben foglaltak megismerése után lehetséges.

3.3. A megrendelés feltétele a jelentkezési/megrendelési lap, vagy űrlap kitöltése valós adatok megadásával, valamint a termék teljes árának kifizetése a meghatározott fizetési határidőn belül.

3.4. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés az Ügyfélszolgálatunk megkeresése esetén a különbséget szívesen visszatérítjük.

3.5. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron rendelkezésre bocsátani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő vásárlás lehetőségét, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

3.6. A termékek megrendelésekor Megrendelő az alábbi adatokat köteles a szolgáltatás teljesítéséhez rendelkezésre bocsátani:

Személyes adatok: név (vezetéknév és keresztnév; e-mail cím; mobilszám)

Számlázási adatok: cégnév; számlázási cím (utca, házszám, város, irányítószám); adószám

Postázási adatok, amennyiben a postázási cím nem egyezik meg a számlázási címmel: utca, házszám, város, irányítószám.

3.7. A termékek árait, díjait a webes felületen elérhető fizetési módokon lehetséges kiegyenlíteni, és amennyiben van kiszállítási lehetőség, akkor azok közül is a megrendelés során lehet választani. Az elérhető fizetési és szállítási módok termékenként eltérőek lehetnek, és esetenként kezelési költséget is tartalmazhatnak. A fizetési és szállítási módok bármikori megváltoztatására a Szolgáltató fenntartja a jogot. A termékek aktuális díjairól, a feltételekről, a lényeges tudnivalókról a honlapon található tájékoztatás.

3.8. Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.

3.9. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

3.10 FIZETÉSI MÓDOK MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN
  • online bankkártyás fizetés az OTP Simple Pay-en keresztül (mobilon is működik!) 
  • átutalás: a vásárló bankjától függő díjszabás

Amennyiben a banki utalás fizetési módot választja, úgy az adatlap kitöltése és a megrendelés elküldése után Ön egy megerősítő e-mailt fog kapni, melyben elküldjük Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat.

A kedvezményezett: Tusnádi Consulting Kft.

Számlaszám: OTP Bank 11709002-25966718

Online Bankkártyás fizetés esetén a Simple Pay (OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság – 1093, Budapest, Közraktár u. 30-32.) szolgáltatását használjuk, ahol a Megrendelő az OTP rendszerén belül adja meg a bankkártya adatokat, az közvetlenül nálunk nem kerül tárolásra és ahhoz hozzáférése nincs Szolgáltatónak. Bankkártyás fizetés esetén, a szeminárium számlánkon történő jóváírásától számított 3 napon belül állítjuk ki a számlát és küldjük el elektronikus módon a rendeléskor megadott e-mail címre (mivel ez automatikusan történik az űrlapon megadott adatok alapján, így legtöbb esetben ez automatikus).

Amennyiben Ön a vásárlásnál a „Megrendelem” / „Jelentkezem” / „Megvásárolom” / „Megrendelés véglegesítése” gombra kattint, úgy Ön tudomásul veszi, hogy rendelésének elküldése fizetési kötelezettséget keletkeztet az Ön számára.

Rendelésének elküldésével Ön kijelenti, hogy Szolgáltató a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését már a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (2) pontjában foglalt határidő lejárta előtt kezdje meg.

Megrendelésének megérkezését követően Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld Önnek megrendeléséről, elektronikus formában, a rendeléskor Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben ez a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, úgy Ön mentesül az ajánlati kötöttség és szerződéses kötelezettségei alól.

A vásárló elfogadja, hogy az üzemeltetett cég által üzemeltetett elfogadóhely felhasználói adatbázisában tárolt bármely, a vásárlás során megadott adat a vásárló által átadásra kerüljön a Simple Pay (OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság – 1093, Budapest, Közraktár u. 30-32., mint adatkezelő részére. Az adattovábbítás célja: a fizetési tranzakció megvalósítása, felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

3.11 Részletfizetéses megrendeléssel kapcsolatos információk

A tréningek/oktatóanyagok árának egyszerűbb finanszírozása érdekében a Service Akadémia terméket részletfizetéssel is meg lehet vásárolni a PayPal, a Barion és a Paylike rendszerén keresztül.

A részletfizetés egy bankkártya-elfogadáshoz tartozó funkció, mely alapján a vásárló által a regisztrációs tranzakció alkalmával megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül.

A részletfizetés lényege, hogy a Vevő a megrendelni kívánt termék, vagy szolgáltatás megrendeléskor (a termék megrendelő űrlap felületén) elfogadja (egy erre vonatkozó jelölőnégyzet kipipálásával), hogy részletfizetést kíván igénybe venni.

3.11.a, Befizetések rendezése

Részletfizetéses vásárlás esetén a vásárló engedélyt ad a Tusnádi Consulting Kft. számára, hogy a vásárláskor elfogadott összeget a vásárláskor elfogadott időközökben automatikusan terhelje a  választott fizetési eszközt a vásárláskor elfogadott összes részlet kiegyenlítéséig.

Az első befizetés minden esetben a rendelés feladásakor történik, a későbbi befizetések pedig a rendelés feladását követően 30 naponta történnek meg (második részlet a rendelés feladása után 30 nappal, a harmadik részlet a rendelés feladása után 60 nappal, a negyedik részlet a rendelés feladása után 90 nappal, és így tovább).

A Barion rendszerén keresztül történő részletfizetés esetén “Barion Payment Zrt.” fog szerepelni a számlakivonatokon.

3.11.b, Fizetési kötelezettség

Részletfizetés esetén a megrendelő az összes részlet kifizetésére kötelezettséget vállal.

Emiatt a fizetések elmaradása esetén a vásárló nem jogosult a Tusnádi Consulting Kft. által kínált 365 napos 100% pénzvisszafizetési garancia érvényesítésére, sem a vásárlásához való részleges hozzáféréshez.

Egy részletfizetés elmaradása esetén a hátralék rendezéséig felfüggesztésre kerül az adott termékhez való hozzáférés.

3.11.c, Fizetési adatok

Részletfizetés esetén a vásárló vállalja, hogy minden a fizetési adatait (fizetési mód, bankártyaadatok, számlázási információk) pontosan és aktuálisan tartja.

3.11.d, Ismétlődő fizetés lemondása:

Egyéni elbírálás alapján, az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétellel a vásárlónak lehetősége van a később részletfizetéseket szüneteltetni, vagy felfüggeszteni.

Ez esetben a korábban befizetett részletek nem kerülnek visszatérítésre, és a vásárláshoz való hozzáférés felfüggesztésre kerül. A vásárló a vásárláskor elfogadott részletfizetési feltételeknek eleget tétele után szerez teljeskörű hozzáférést a megrendelt termékhez/szolgáltatáshoz.

3.12. A Szolgáltató megtesz mindent annak érdekében, hogy a honlapon a termékkel kapcsolatos adatok (így különösen a termék ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 vagy 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak, kivéve az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a Korm.rendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

3.13. A Szolgáltató termékeivel kapcsolatos számlaadási kötelezettségét elektronikus számlával teljesíti, ezt a befizetés beérkezte után a megadott e-mail címre küldi. Az így megküldött számla megfelel az Áfa törvényben és az egyéb jogszabályokban foglalt előírásoknak. Az elektronikus számla tárolásáról és megőrzéséről a Szolgáltató köteles gondoskodni a kibocsátástól számított 8 évig.

3.14. A Szolgáltató papír alapú számlát csak akkor bocsát ki, ha ezt az igényét a Megrendelő írásos formában előre jelzi.

IV. A felek közötti jogviszony

4.1. A szerződés a felek között akkor jön létre, amikor a honlap látogatójának a Szolgáltató bármely termékére való feliratkozása, jelentkezése vagy megrendelése után a Szolgáltató a megrendelést visszaigazolja (e-mail útján). A visszaigazolás tartalmazza a megrendeléssel kapcsolatos információkat és fizetési adatokat. Az így létrejött szerződésre, mint távollévők között kötött szerződésre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozik.

4.2. A honlap és a termék téves értelmezéséből eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A Szolgáltató a tőle telhető legnagyobb gondossággal kezeli a honlapon szereplő információkat, azonban azokban változás, elírás mindezek ellenére előfordulhat. Az adatbázisban szereplő esetleges hibákért, elírásokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

4.3. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató akár azonnal, akár a későbbiekben elutasíthatja a jelentkezését/megrendelését amennyiben az bármilyen versenyérdekbe ütközik.   

V. Elállás, felmondás, felelősség

5.1. Megrendelő indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. Megrendelő elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű írásbeli nyilatkozata útján, illetőleg a Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja. Ha a szerződés szolgáltatás nyújtására irányul, úgy a Megrendelőt a teljesítés megkezdésétől számított 14 napon belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.

5.2 A Tusnádi Consulting Kft. a jogszabályi kötelezettségeken felül a megrendeléstől számított 365 napon belül igény esetén visszatéríti a megrendelés teljes árát a 100% Garancia 365 részletek oldalon tárgyalt szükséges feltételek megléte esetén.

5.3. A Szolgáltató köteles a Megrendelő elállását követően haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríteni a Megrendelő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Elállás esetén a Megrendelőt kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A termék vételárát és a szállítási költséget csak akkor áll Szolgáltató módjában visszatéríteni, ha a Megrendelő a terméket visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy azt az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte. A Szolgáltató elállás esetén a visszatérítendő összeget az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazva rendezi, kivéve, ha Megrendelő más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.

5.5. A Szolgáltató kijelenti, hogy nem vállal felelősséget

–       olyan működési hibáért esetén, amely meggátolja a Megrendelőt, hogy a Szolgáltató honlapjára belépjen, csatlakozzon vagy a megrendelését leadja,

–       a Megrendelő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatt felmerült esetleges károkért.

VI. Felelősség

6.1. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget. 

6.2. Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

6.3. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

6.4. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

6.5. Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

6.6. Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el.

Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

VII. Jogi nyilatkozat

7.1. A honlap tartalmát és az azon keresztül megvásárolható szolgáltatásokat, termékeket és a megvásárolható vagy kapott írásos és szóbeli információkat, anyagokat szerzői jogok védik. Tilos a Szolgáltatótól származó információk, oktatási anyagok, cikkek, megjelenések, bármely anyagok árusítása, bármely formában történő megváltoztatása, továbbadása.

7.2. A honlap és annak tartalma a Szolgáltató szerzői és polgári jogi védelem alatt álló jogtulajdona. A honlap eredeti tartalma, illetve oldalainak bármilyen alkotóeleme (pl. szöveg, kép, hang, videó, stb.) csak a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével használható fel. A másodközlésnek meg kell felelnie a mindenkor hatályos törvényi (így különösen, Ptk., Btk., a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. tv.) előírásoknak. A honlap bármely alkotóelemét, tartalmát akár egészben vagy részben történő – akár on-line, akár nyomtatott formában történő – reprodukálni és/vagy nyilvánosan közzétenni, továbbá egyéb módon felhasználni (így különösen: többszörözni, nyilvánosan vagy zárt adatbázisban felhasználni; adatokat megváltoztatni vagy eltérő célra felhasználni; stb.) kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehet. A Szolgáltató minden jogát fenntartja a honlap egésze vagy bármely részlete terjesztése és egyéb módon történő felhasználása tekintetében. Tilos a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül a honlap vagy akár annak egy részletének vagy bármely alkotóelemének (pl.: termék, szolgáltatás) üzleti vagy egyéb célú átvétele, többszörözése, nyilvánosságra hozatala, átdolgozása, terjesztése, másolása vagy egyéb módon történő felhasználása.

7.3. A Szolgáltató minden jogát fenntartja a honlapon található valamennyi termék megjelenítése, terjesztése, illetve az esetlegesen kapcsolódó valamennyi szolgáltatás, valamint az általa jogszerűen használt domain-nevek és/vagy másodlagos domainek vonatkozásában. Tilos a honlap használatával, a termékek és/vagy szolgáltatások igénybevételével a forráskódok bármilyen módon történő visszafejtése, visszafordítása, valamint a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a honlap vagy annak bármely része módosítható.

7.4. A Szolgáltató a jelen fejezetben rögzített jogok megsértése esetén hatósági és bírósági eljárást kezdeményez.  

VIII. Egyéb rendelkezések

8.1. A cookie, hírlevél és DM, továbbá az adatkezelés és feldolgozás vonatkozásában az Adatkezelési Tájékoztató előírásai az irányadóak.

8.2. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a termékről írt kritikus vagy egyéb véleményekért, amelyek minden esetben a honlap látogatóinak álláspontját tükrözik. A Szolgáltató jogosult a közízlést, a Szolgáltató üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények, kijelentések – saját mérlegelése alapján történő – törlésére.

8.3. A Megrendelő a megrendelésével kapcsolatosan az alábbi elérhetőségeken kérhet tájékoztatást, illetve jelentheti be panaszát munkanapokon 10:00-16:00 között:

–       info@tusnadiroland.hu

–       +36706633986

8.4. A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából a Megrendelő békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)

A Felek a Békéltető Testület igénybevétele hiányában jogosultak a polgári perrendtartás vonatkozó rendelkezései szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság előtt jogaikat, követeléseiket és a vitás kérdéseket érvényesíteni.

8.5. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF-t egyoldalúan módosítani, amely módosítás a honlapon történő megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

Hatályos: 2020. június 1-től visszavonásig és/vagy módosításig.

Szuper, hogy jössz! Vágjunk is bele...

Szuper, hogy jössz! Vágjunk is bele...

Első lépésben kérlek add meg a résztvevő nevét és telefonszámát: