A megrendelésed SIKERES,
Üdvözöllek a Service Akadémiában!

Mindenekelőtt engedd meg, hogy gratuláljak a döntésedhez. 

Az akadémiai platformhoz a hozzáférésed elküldtük számodra emailben.
(Ha a beérkező levelek között nem találod kérlek ellenőrizd a Promóciók/Spam mappát is.)

A Service Akadémiához bónuszként jár
3 hónap Service Club tagság is számodra.

Annak érdekében, hogy ne egyedül haladj a céljaid felé tagja lehetsz a Service Club közösségnek, 3 hónapon keresztül a Service Akadémia mellé.

Célunk, hogy egy támogató közeg tagjaként a jól ismert kihívások és számonkérés segítségével folyamatosan fejlődj.

A tagságod belépőt biztosít a Facebook csoportba, ahol minden hónapban hozok egy adott témát, vagy az alapján, ami engem foglalkoztat, vagy az alapján, amit a csoport tagjai kérnek tőlem.

Havi tematika:

  • Minden hónap első szerdáján pontban 18:00-kor: hókezdő csoportos accountability hívás. (Itt egy számonkérő partnerrel távozol a hívásról 3-3 kihívással.)
  • A hónap második szerdáján egy kérdezz-felelek videóval érkezem, amiben megválaszolom a csoport tagjai által feltett kérdéseket.
  • A harmadik szerdán tartok egy csoportos coaching hívást, ahol lesz lehetőséged arra, hogy behozd a kihívásaidat és én kifejezetten ezzel kapcsolatban foglak támogatni.
  • És a negyedik szerdán egy hosszabb videóval jövök, ahol egy általam választott témát dolgozom fel (pl. pénzügyek, skálázás, ügyfélszerzés, stb.)
Végül, de nem utolsó sorban részt vehetsz a negyedévente megrendezésre kerülő Service Club rendezvényeken.
 
Itt hazánk példakép szolgáltató vállalkozóit hívom meg vendégként egy kerekasztal beszélgetésre, valamint itt találkozhatsz a közösség többi tagjával is, és belekóstolhatsz a valódi Service Mastermind (az 5 hónapos megvalósító programom) atmoszférájába is.

Ha bármi kérdésed van, keress bátran emailben az info@tusnadiroland.hu címen.

Minden jót, hamarosan találkozunk! 🙂
Üdv,
Roland